SETMANA CULTURAL

La setmana del 21 al 25 de febrer a part de celebrar el carnaval, hem gaudit de la setmana cultural. Setmana que aprofitem per aprofundir en el tema triat per treballar com a eix d’escola “EL CINEMA”.

Durant aquesta setmana hem conegut els inicis del cinema, visualitzant les primeres gravacions i una pel·lícula muda de Charles Chaplin; hem parlat del que són els òscars i el passeig de la fama de “Los Ángeles”, i relacionat amb això hem fet un Òscar i la posterior entrega d’aquests, fent un passeig per la nostra catifa vermella.

A més durant aquests dies també hem fet jocs per reconèixer cançons de pel·lícules, jocs de mímica per endevinar pel·lícules.

Acabem la setmana amb els JOCS AL PATI, que ens preparen els alumnes més grans de l’escola.

Clique la següent imatge, 3, 2, 1 ACCIÓ

Cápsula creativa "Hagamos Cine: 3, 2, 1… ¡Acción!" - Guía oca