AQUEST TERCER TRIMESTRE:
HEM SEGUIT FENT RACONS DE LLENGUA PER TAL DE SEGUIR AVANÇANT EN EL PROCÉS LECTO-ESCRIPTORA TRAVÉS DE PROPOSTES MANIPULATIVES AMB L’OBJECTIU DE TREBALLAR DIFERENTS ASPECTES DE LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA: LA SÍL·LABA, RELACIONAR SO AMB IMATGE, COMPLETAR PARAULES,RELACIONAR PARAULA AMB IMATGE, COMPOSICIÓ DE PARAULES, IDENTIFICACIÓ DE LLETRES EN ELS NOMS DELS COMPANYS/ES,…EL TREBALL PER RACONS POTENCIA QUE L’APRENENTATGE SIGUI FUNCIONAL I SIGNIFICATIU, JA QUE ELS INFANTS PODEN APLICAR ELS CONEIXEMENTS QUE JA TENEN O BÉ APLICAR EL NOU EN ALTRES CONTEXTOS. PER TANT, ESTIMULA EL DESENVOLUPAMENT INTEGRAL DELS NENS I NENES.
AQUÍ PODEU VEURE ALGUNES FOTOGRAFIES
DELS RACONS DE LLENGUA
HEM SEGUIT REALITZANT RACONS MATEMÀTICS.
TAMBÉ HEM CONTINUAT VARIANT LES PROPOSTES DELS RACONS MATEMÀTICS PER AFAVORIR L’ASSOLIMENT DE CONTINGUTS ENFOCATS A L’ASSOLIMENT DE: LA NUMERACIÓ, GRAFISME DELS NOMBRES, ASSOCIACIÓ NÚMERO-QUANTITAT, CÀLCUL, LÒGICA, SEQÜENCIES, CLASSIFICACIONS,…
TOT AMB MATERIAL MANIPULATIU QUE FACILITA L’ASSOLIMENT DELS CONTINGUTS D’UNA MANERA MÉS VIVENCIAL I SIGNIFICATIVA.
AQUÍ PODEU VEURE ALGUNES FOTOGRAFIES DELS RACONS MATEMÀTICS.