RACONS DE LLENGUA I RACONS MATEMÀTICS 3ER TRIMESTRE

AQUEST TERCER TRIMESTRE:

HEM SEGUIT FENT RACONS DE LLENGUA PER TAL DE SEGUIR AVANÇANT EN EL PROCÉS LECTO-ESCRIPTORA TRAVÉS DE PROPOSTES MANIPULATIVES AMB L’OBJECTIU DE TREBALLAR DIFERENTS ASPECTES DE LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA:  LA SÍL·LABA, RELACIONAR SO AMB IMATGE, COMPLETAR PARAULES,RELACIONAR PARAULA AMB IMATGE, COMPOSICIÓ DE PARAULES, IDENTIFICACIÓ DE LLETRES EN ELS NOMS DELS COMPANYS/ES,…EL TREBALL PER RACONS POTENCIA QUE L’APRENENTATGE SIGUI FUNCIONAL I SIGNIFICATIU, JA QUE ELS INFANTS PODEN APLICAR ELS CONEIXEMENTS QUE JA TENEN O BÉ APLICAR EL NOU EN ALTRES CONTEXTOS. PER TANT, ESTIMULA EL DESENVOLUPAMENT INTEGRAL DELS NENS I NENES.

AQUÍ PODEU VEURE ALGUNES FOTOGRAFIES

DELS RACONS DE LLENGUA

HEM SEGUIT REALITZANT RACONS MATEMÀTICS.

TAMBÉ HEM CONTINUAT VARIANT LES PROPOSTES DELS RACONS MATEMÀTICS PER AFAVORIR L’ASSOLIMENT DE CONTINGUTS ENFOCATS A L’ASSOLIMENT DE: LA NUMERACIÓ, GRAFISME DELS NOMBRES, ASSOCIACIÓ NÚMERO-QUANTITAT, CÀLCUL, LÒGICA, SEQÜENCIES, CLASSIFICACIONS,…

TOT AMB MATERIAL MANIPULATIU QUE FACILITA L’ASSOLIMENT DELS CONTINGUTS D’UNA MANERA MÉS VIVENCIAL I SIGNIFICATIVA.

AQUÍ PODEU VEURE ALGUNES FOTOGRAFIES  DELS RACONS MATEMÀTICS.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>