ELS INFANTS, QUAN COMENCEN L’ESCOLA, ES TROBEN EN PLENA CONSTRUCCIÓ DE LA PRÒPIA IDENTITAT. A L’ESCOLA, SE N’ADONEN QUE HI HA UN ELEMENT QUE PREN MOLTÍSSIMA IMPORTÀNCIA I QUE REGULA LES SITUACIONS A L’AULA: EL NOM DE CADASCÚ.
ELS INFANTS DE P3 ES TROBEN EN AQUEST MOMENT ON EL PROPI NOM EVOCA LA SATISFACCIÓ DE RECONÈIXER-SE A SI MATEIXOS. EL TROBEN ESCRIT PER TOT ARREU I RECONÈIXER-LO ELS PERMET RESOLDRE SITUACONS FUNCIONALS COM ARA, DEIXAR ENDREÇADES LES SEVES PERTINENCES, OCUPAR UN ESPAI CONCRET, ORDENAR ELS SEUS TREBALLS, IDENTIFICAR-SE DAVANT COMPANYS I COMPANYES,… BEN AVIAT, EL NOM PROPI COMENÇA A DONAR SENTIT AL CODI ESCRIT, JA QUE ÉS TOTALMENT ÚTIL I ES CONVERTEIX EN UN DELS SIGNES IDENTIFICADORS MÉS SIGNIFICATIUS I PROPERS. ÉS LA FONT INDISCUTIBLE PER DESCOBRIR LES LLETRES I EL MÓN ESCRIT.
PER AQUEST MOTIU, INICIAR EL PROCÉS DE LA LECTOESCRIPTURA A PARTIR DEL PROPI NOM ÉS EL MILLOR PUNT DE PARTIDA A P3.
EN EL SEGÜENT ENLLAÇ PODEU ACCEDIR A L’ALBUM FOTOGRÀFIC AMB ELS DIFERENTS MOMENTS DEL TREBALL DEL NOM: