Treball del NOM

ELS INFANTS, QUAN COMENCEN L’ESCOLA, ES TROBEN EN PLENA CONSTRUCCIÓ DE LA PRÒPIA IDENTITAT. A L’ESCOLA, SE N’ADONEN QUE HI HA UN ELEMENT QUE PREN MOLTÍSSIMA IMPORTÀNCIA I QUE REGULA LES SITUACIONS A L’AULA:  EL NOM DE CADASCÚ.

ELS INFANTS DE P3 ES TROBEN EN AQUEST MOMENT ON EL PROPI NOM EVOCA LA SATISFACCIÓ DE RECONÈIXER-SE A SI MATEIXOS.  EL TROBEN ESCRIT PER TOT ARREU I RECONÈIXER-LO ELS PERMET RESOLDRE SITUACONS FUNCIONALS COM ARA, DEIXAR ENDREÇADES LES SEVES PERTINENCES, OCUPAR UN ESPAI CONCRET, ORDENAR ELS SEUS TREBALLS, IDENTIFICAR-SE DAVANT COMPANYS I  COMPANYES,…  BEN AVIAT,  EL NOM PROPI COMENÇA A DONAR SENTIT AL CODI ESCRIT, JA QUE ÉS TOTALMENT ÚTIL I ES CONVERTEIX EN UN DELS SIGNES IDENTIFICADORS MÉS SIGNIFICATIUS I PROPERS. ÉS LA FONT INDISCUTIBLE PER DESCOBRIR LES LLETRES I EL MÓN ESCRIT.

PER AQUEST MOTIU, INICIAR EL PROCÉS DE LA LECTOESCRIPTURA  A PARTIR DEL PROPI NOM ÉS EL MILLOR PUNT DE PARTIDA A P3.

EN EL SEGÜENT ENLLAÇ PODEU ACCEDIR  A L’ALBUM FOTOGRÀFIC AMB ELS DIFERENTS MOMENTS DEL TREBALL DEL NOM:

https://photos.google.com/u/5/share/AF1QipM0QbLxF48Yn_J1_-t6_2bHPP4drxsueLM0PYviDj_VrLHLJ8rEgO_ZLO1GWPoNRQ?key=d1llMHo4WDViMEJCZ1Zvd1NzRzlyQW9SSWNjdEVR

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>