Setmana de la Natura

La Setmana de la Natura es celebra  del 22 de maig al 5 de juny, durant la qual diferents associacions, fundacions, ajuntaments, escoles o empreses organitzen en total més de 300 activitats sense ànim de lucre per a la conservació de la natura arreu de Catalunya.  Aquest any es celebra  la 7a edició i l’objectiu  és promoure l’acció per reduir la pèrdua de biodiversitat a Catalunya.

Des de l’escola, hem fet la nostra aportació. Els nens i nenes de P3 hem anat al parc  que hi ha a la plaça Manuel de Rosales, al costat de l’escola. Allà hem gaudit d’un matí a l’aire lliure en un espai del nostre entorn proper.

Hem observat que el parc estava força brut d’escombraries i papers pel terra. Entre tots i totes ho hem recollit i hem parlat de la importància de llençar els papers a la paperera que hi ha al parc.