Visita al Mercabarna (4t Primària)

Els nens i les nenes de 4t hem fet una sortida d’allò més sana, i no hem hagut d’anar molt lluny  de l’escola!!!

Hem anat al Mercabarna per a fer una activitat que es deia “5 al dia”, era una activitat sobre els hàbits de menjar saludables. 5 al dia vol dir que entre tots els menjars hem de menjar en total un mínim de 5 peces de fruites i verdures, pensàvem que era molt però quan ens ho han explicat hem vist que no era per tant.

`Un cop ens han fet aquesta petita explicació, ens han dividit en 2 grups, les dues classes barrejades, i hem anat a veure el mercat de la fruita. No podíem imaginar-nos que haguessin tantes fruites i verdures exòtiques i que  no havíem vist ni tastat mai.

Al principi només els mestres han pogut tastar algunes coses però després ens han posat una taula amb tot de menjar i hem pogut tastar moltes fruites i hortalisses com la taronja, llimona,aranja, tomàquet xerri…

Al principi hi havia algunes que no ens agradaven però quan les menjàvem amb altres coses el seu sabor millorava molt.

Després hem anat a veure un magatzem enorme on hi havia màquines que netejaven les patates i les classificaven per mides. Ens han regalat una bossa i tot!!!

Un cop feta la visita hem anat a dinar, que ja teníem gana!!. Primer una amanida, després el nostre menjar i, finalment, una macedònia de fruites amb una mica de suc de taronja que estava boníssima.

Finalment, hem fet un joc per recollir i reciclar correctament on ens hem fet un tip de riure. Ha estat una sortida molt divertida!!!