SETMANA CULTURAL (CICLE INICIAL)

Del 12 al 15 de març, hem celebrat a la nostra escola la Setmana Cultural, que aquest any ha estat dedicada als mars i oceans.

Tots els Galis hem participat decorant els passadissos amb motius relacionats amb el mar, i han quedat realment preciosos.

Aquí us deixem una petita mostra fotogràfica de com ha quedat de bé el de Cicle Inicial.

A més a més de decorar, els nens i nenes de primer i segon hem participat en tallers internivells en els quals hem tractat diferents aspectes relacionats amb el mar.

El nom dels tallers és el següent:

La vida a les profunditats de l’oceà – Aula 1r A
Els animals del Mar Mediterrani – Aula 1r B
Observació de peixos i petxines – Aula 2n A
El cicle de l’aigua i la salinitat de mars i oceans – Aula 2nB
Audició i moviment. Els sons del mar – Aula de música.
Cuidem el Mar Mediterrani – Biblioteca

Per a finalitzar aquesta setmana tan especial, divendres al matí, tota l’escola hem anat a veure la pel•lícula PONYO al cinema Capri, i com a cloenda, a la tarda vam venir les famílies a l’aula a fer diferents experiments…

Aquí teniu una mostra de tot el que hem fet.

Mireu,mireu!!!