SANT JORDI 2016

Avui hem celebrat una de les festes més esperades per tothom a l’escola, EL DIA DE SANT JORDI!!!

Durant els últims dies hem estat preparant moltes coses per celebrar aquest dia però una de les coses que més il·lusió ens ha fet ha sigut escriure poemes per a Sant Jordi.

També vam fer uns punts de llibre molt xulos inspirats en les obres de grans artistes! Primer va fer punts de llibre sobre les obres de Joan Miró i segon ho va fer sobre Piet Mondrian.

Tot això ho hem preparat per al concurs de Sant Jordi.

Ah! I cada nen i nena de la classe vam fer també una figura amb fang del drac de Sant Jordi, cadascú tenia la seva idea de com era el drac i van sortir dracs molt bonics.

Finalment ens hem reunit avui al gimnàs amb els nens i nenes d’infantil per a celebrar aquest dia i lliurar els premis del concurs de Sant Jordi.

Han sigut de moments de moltes emocions i nervis per saber qui havia guanyat. Han donat premis pels poemes i pels punts de llibre.

Hem aplaudit de valent quan anàven anomenant als guanyadors i pujàven a l’escenari a recollir el premi.

Un cop s’han acabat de repartir tots els premis estàvem a punt de marxar però…que és una festa sense ballar? Hem posat una mica de música i tothom hem ballat i saltat una bona estona!!!

Visca la diada de Sant Jordi!!!

TEATRE DE SANT JORDI

Els nens i les nenes de 2n hem fet  la representació de la llegenda de Sant Jordi.

Esperem que us agradi

A continuació podeu veure les  fotografies de la diada de Sant Jordi i el teatre dels alumnes de 2n

Cliqueu l’enllaç “Sant Jordi 2016” per veure les fotografies.

SANT JORDI 2016

TEATRE SANT JORDI

Video teatre Sant Jordi

Com ja sabeu el Sant Jordi és una de les nostres festes favorites. Sempre llegim i fem poemes sobre Sant Jordi o punts de llibre.

Però per als alumnes del cicle inicial aquesta festa és molt més. No només hem fet poemes i hem llegit molt, aquest any també hem fet coses de plàstica!!!

Hem fet dracs de Sant Jordi amb fang!!!

Cada nen va fer el seu drac, ens vam esforçar molt en fer-ho i pintar-ho el més bonic possible. Els resultats van ser d’allò més bons.

També vam pintar dracs de Sant Jordi amb tempera.

Com veieu la festa de Sant Jordi dona per fer moltes coses, ens encanta.

DRACS DE SANT JORDI