RECOMANACIONS DE LECTURA “SANT JORDI 2024”

Benvolgudes famílies,

S’apropa la diada de Sant Jordi i és per això que ens volem sumar a la iniciativa del Programa Lecxit, participant en la Campanya #JoRecomano.

L’objectiu de la campanya és generar una onada de recomanacions lectores infantils i d’adults a les nostres xarxes. Volem que els infants i les famílies de l’escola pugueu compartir aquells lectures que més us han agradat.

El funcionament de la campanya és el següent:

Del 9 al 22 d’abril podeu enviar-nos les vostres recomanacions al correu de l’escola galileogalileiescola@gmail.com

Us demanem que les vostres recomanacions tinguin:
Títol del llibre que recomaneu i autor/a.
● Fotografia del llibre (seria molt bonic que sortís algú mostrant el llibre).

Finalment, durant els dies previs a Sant Jordi, anirem compartint les vostres recomanacions al twitter i a la pàgina web de l’escola, per tal de tenir un bon recull amb propostes ben interessants.

En aquest enllaç podeu veure les recomanacions de lectura

Agraïm molt la vostra participació!