PROVA DE SIRENES

Benvolgudes famílies:

Seguint les instruccions del Departament d’ Ensenyament, cada curs revisem el Pla d’ emergència, que inclou dos simulacres.

El proper DILLUNS 21 DE NOVEMBRE, aprofitant la prova de sirenes que es farà a la nostra població, farem un simulacre de confinament.

Aprofitem per recordar-vos que, en cas d’ un perill de l’ exterior:

• No heu de trucar per telèfon a l’ escola, ja que les línies es necessitarien per atendre als serveis d’ emergència.
• No heu de venir al col·legi, ja que no seria convenient obrir les portes. El personal de l’ escola atendrà als vostres fills i filles fins que acabi el perill.

La vostra col·laboració és important, fent veure als vostres fills i filles que tot això és necessari per a la seva seguretat.