PROJECTE DE L’HORT I PROJECTE “ESTIMEM ELS ARBRES DE LA NOSTRA ESCOLA”

A l’escola Galileo Galilei tenim la sort de tenir molt d’espai i poder gaudir d’activitats diferents, però sens dubte una de les parts de la que estem més orgullosos del nostre hort i dels nostres arbres.

Per conèixer millor els nostres arbres han posat uns faristols al costat dels arbres amb la informació de cada un d’ells per a que podem saber quins són i conèixer més informació sobre ells.

Això és un projecte de l’escola aprovat per l’ajuntament que es diu “Estimem els arbres de la nostra escola” i la veritat és que ens ha agradat poder veure al pati aquests cartells perquè així ara ja sabem més coses sobre els arbres que tenim al nostre pati.

Com ja hem dit ens sentim orgullosos dels nostres hort. L’hort és una cosa molt xula però cal cuidar-lo molt, per això els alumnes de cicle inicial hem posat el nostre gra de sorra.

Amb l’ajut d’alguns avis dels companys i les companyes de P-3 hem anat a plantar moltes coses. Els avis de P-3 ens han donat un cop de mà i tindran cura de que puguin créixer bé.

Hem plantat tomàquets, enciams i plantes aromàtiques.

Moltes gràcies avis de P-3 pel seu ajut amb l’hort i gràcies a l’ajuntament del Prat per posar-nos els faristols.

L’HORT I ESTIMEM ELS ARBRES