NOVETATS SOBRE ELS INFORMES D’AVALUACIÓ

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Ensenyament de la Generalitat ha adaptat l’avaluació dels escolars de Primària al currículum per competències.

Per aquesta raó tots els/les alumnes han rebut dos informes:

•Informe 3r trimestre
•Informe Final d’Avaluació

Com heu pogut observar, l ’avaluació final té quatre tipus de qualificacions respecte al nivell d’aprenentatge obtingut a final de curs.

Aquestes qualificacions es representen de la següent manera; AE (assoliment excel·lent), AN(assoliment notable), AS (assoliment satisfactori), AN( no assoliment).

Qualsevol dubte que tingueu sobre aquests informes, restem a la vostra disposició.

Bon Estiu!