PARTICIPEM A LES PROVES CANGUR

Aquest any participem a les proves Cangur 2016 convocades per la Societat Catalana de matemàtiques.

És una activitat matemàtica en forma de concurs per tal de compartir coneixements i dedicar una estona especial a divertir-se resolent reptes matemàtics.

Les proves es celebraran el dia 7 d’abril i estan adreçades als alumnes de CS i ESO.

De manera conjunta amb l’institut vam proposar i acordar realitzar les proves a l’IES Ribera Baixa per tal de fer un matí matemàtic.

Durant aquests dies, els tutors facilitaran als alumnes una adreça on podran practicar exercicis matemàtics de concursos anteriors.

logocangur2016petit

MOLTES FELICITATS CAMPIONS I CAMPIONES!!!!!!!!!

Cliqueu a l’enllaç “Proves Cangur” per veure les fotografies.

PROVES CANGUR