MOLTÍSSIMES GRÀCIES GALIS!!

L’Edith té 10 anys i una discapacitat física i mental del 76%, no per una malaltia rara ,sinó per una causa desconeguda.

Les seves articulacions s’estan atrofiant ,motiu pel qual ,cada cop té una mobilitat més reduïda.

En uns mesos operaran els seus peus per veure si pot tornar a caminar sense la cadira de rodes.

L’Edith necessita una adaptació a la seva habitació, una grua, tractaments de fisioteràpia i moltes més coses durant el temps que estarà a rehabilitació.

A l’escola estem recollint taps per subvencionar totes les necessitats que l’Edit té.

Volem donar les gràcies a totes les famílies que esteu col·laborant, és impressionant la quantitat de bosses plenes de taps que estem recollint i especialment a l’AMPA que s’encarrega personalment d’organitzar i recollir tots els taps que porten els alumnes a l’escola.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS,

ENTRE TOTS HO ACONSEGUIREM!!!

Cliqueu a l’enllaç “Edith” per veure les fotografies

EDITH