MERCABARNA

El dimecres 1 de febrer vam anar al Mercabarna.

El Mercabarna és el mercat més gran de Barcelona on van a comprar els minoristes, és a dir els botiguers.

Quan vam arribar ens esperaven dos monitors a la porta de l’autocar, el Teo i en Juan Pablo.
Després d’esmorzar ens van explicar què volia dir la campanya: «5 al dia» :
Hem de menjar 5 fruites o hortalisses al dia!

A continuació vam anar a veure la maqueta del Mercabarna i ens van dir a quins pavellons aniríem.
Vam fer la visita a tres pavellons,i a un d’ells, vam fer un joc de tastar fruites i hortalisses.
En els diferents magatzems vam veure fruites i hortalisses ben diferents. Unes venien de collites molt properes, però d’altres de països molt llunyans.

Més tard vam anar al magatzem de les patates, i vam veure com les treien del jumbo,
les netejaven, les calibraven i les embassaven.

Seguidament vam dinar. Com a 1er plat ens van donar amanida,l’entrepà de casa
i de postres macedònia.