JORNADA DE PORTES OBERTES A L’ESCOLA! PREINSCRIPCIÓ 23-24!

Estimades famílies,

Voleu conèixer la nostra escola, els nostres projectes o el funcionament general del centre?

Us convidem a la jornada de portes obertes que farem el dimarts 28 de febrer a les 15.15h i el dijous 2 de març a les 9.30 h.

Inscriviu-vos a l’enllaç https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdyUIJFvjbe6ZQN3zeB02DBTzdLAJ2lnPy8d2M-FLvrHdB0TA/viewform?usp=sharing

Durant la visita farem un recorregut per l’escola, una breu explicació dels projectes i les metodologies que portem a terme al centre i viureu des de dins , el nostre dia a dia a l’escola. Al final de la jornada podreu fer una petita trobada amb les famílies de l’AMPA i les responsables del servei de menjador i l’acollida.