JARDÍ VERTICAL (Cicle Mitjà 4t)

La setmana passada, els grups de Cicle Mitjà van tornar a visitar l’hort. A més a més d’observar com han crescut les diferents plantacions que tenim al nostre hort i mirar quines han donat fruits i quines ja han deixat de fer-ho per ser fora de temporada, van participar en la creació d’un jardí vertical.

Aquest jardí forma part del nostre projecte com escola adherida a les escoles verdes de la nostra ciutat. Cada grup va plantar diferents varietats de plantes crasses, les quals hauran de cuidar en endavant. També van poder observar les diferències entre aquests tipus de plantes i la resta que tenim al nostre hort.

Esperem que us agradi!