IX Jornada Tothom Educa

Benvolgudes famílies,

El proper dissabte dia 12 de novembre, es celebrarà la “IX Jornada Tothom Educa” a l’escola Jaume Balmes.

Els objectius de la jornada són aconseguir que els diversos sectors de la comunitat educativa (famílies, docents i altres professionals de l’educació) avancin en el concepte de coresponsabilitat i fomentar la participació de tots ells a través de l’anàlisi conjunta de les variables que possibiliten la millora del procés educatiu.

La jornada consta d’una ponència inicial, al voltant de la relació família-escola, i d’un treball de grup posterior entre tots i totes les assistents (guiat per la ponent) al voltant d’aquesta temàtica, per arribar a una posada en comú que estableixi conclusions sobre les accions més factibles que els diferents sectors de la comunitat educativa poden aplicar a les escoles.

La segona part de la jornada és una presentació de bones pràctiques d’algunes AMPA de la ciutat.

L’acte també compta amb un programa lúdic per als infants de més de 3 anys que hi assisteixin.

Quan s’obri el procés d’inscripció a la jornada, es publicarà el programa detallat i el formulari d’inscripció al web municipal i es comunicarà a tots els centres educatius.

Us aninem a participar!!!!