ITINERARI URBÀ

Els nens i les nenes de primer de l’escola Galileo Galilei hem anat a fer una volta pel Prat perquè volíem conèixer els llocs més importants del lloc on vivim.

Cada classe pel matí va fer una ruta diferent tot i que vam visitar els mateixos llocs:

– Uns van començar coneixent l’ajuntament.

– Altres vam començar el nostre itinerari des de la biblioteca municipal.

A l’ajuntament unes monitores ens van explicar moltes coses sobre la història de l’edifici, vam poder veure als gegants del Prat també i vam visitar una sala on es reunia l’alcalde amb la gent per a prendre decisions importants.

Una de les coses que més ens va agradar de l’ajuntament va ser veure les vidrieres que eren molt xules, els quadres amb antics alcaldes del prat, alguns alumnes de la classe vivim al carrer amb el nom d’aquests alcaldes.

Però el que més ens va agradar de l’ajuntament va ser l’habitació amb el rellotge antic.

A la biblioteca vam aprendre moltes coses de com funciona la biblioteca municipal.

Vam poder veure com funciona la biblioteca, per què son necessaris els carnets i, sobretot, vam entendre per a què servien les enganxines amb números i lletres que posen als costats dels llibres.

Vam tenir la oportunitat de llegir una mica i també vam veure algunes de les poesies de Sant Jordi dels nostres companys més grans de l’escola. La bibliotecària ens va llegir la poesia del Xavi de quart A que va guanyar el primer premi del Prat.

A més de l’ajuntament i la biblioteca vam veure molts llocs importants del Prat, vam veure les cases més antigues del Prat, escultures com la de la font del gall i moltes coses més.

Desprès vam anar al Parc nou a menjar i a jugar una bona estona.

Va ser un dia molt xulo. Ens encanta el Prat!!!