FESTA DE FINAL DE CURS

El curs ja s’ha acabat, arriba l’estiu i, per tant, el temps de vacances!

Temps per descansar, gaudir —amb els amics o en família—, i també per aprendre ja sigui reforçant els aprenentatges o descobrint coses noves.

A l’estiu hi ha temps per a tot i és bo que ajudeu els vostres fills a planificar-lo i a treure’n el màxim profit.

Estiu, temps de família. Les vacances són un espai idoni per compartir experiències en família. És important que feu activitats amb els vostres fills, dediqueu temps a escoltar-los, parlar amb ells i conèixer-los millor. L’estiu és un temps ideal per enfortir les relacions i compartir el temps de família.

Estiu, temps de lleure. Durant les vacances els vostres fills poden dedicar més temps a les seves aficions, a gaudir amb els amics, a jugar, a compartir experiències… Són espais importants perquè, a més de divertir-se, aprenen a relacionar-se (compartir, respectar-se, dialogar…) i treballen els valors i els vincles afectius. En definitiva, aprenen a conviure.
Estiu, temps per aprendre. Les vacances són prou llargues per dedicar també un temps a reforçar els aprenentatges escolars o fer activitats que els ajudin a consolidar els continguts que han treballat durant el curs.
En el cas que el vostre fill no hagi superat alguna matèria, haurà de fer un dossier de recuperació i entregar-lo el primer dia de classe.  Convé reservar un temps durant l’estiu per fer aquestes feines i que la famílies en feu un seguiment sense oblidar, però, que cal temps per descansar i gaudir de les vacances.

Us desitgem que passeu un BON ESTIU GALIS !!!!

FESTA FINAL DE CURS

Us deixem l’enllaç de pàgines web que us serviran per fer repassar aquest estiu: