FEM ROBÒTICA (Cicle Mitjà)

Durant aquest trimestre els alumnes i les alumnes de 3r i 4t estem aprenent un llenguatge nou, el llenguatge de la robòtica i programació.

A través d’una pàgina web molt entretinguda estem aprenent a programar a un pollastre o a un ninot amb un pinzell per a que es moguin i facin coses.

Per a fer-ho bé hem de llegir molt i seguir unes instruccions per a passar els diferents nivells. No tot és utilitzar comandaments de robòtica. Hem d’entendre molt bé el que llegim, fer càlculs de matemàtiques, aprenem coses de geometria, del graus…moltes coses!!!

Al principi sembla fàcil ja que només es moure cap endavant i girar, però de mica en mica es va fent més complicat. Hem de calcular com moure’l, ser molt organitzatsi donar les ordres correctes, si no no aconseguim passar els nivells.

També ara ja estem començant a treballar amb pixels, graus i ja hem fet alguna cosa de bucles.

Complicat però divertit!!!