ELS DESITJOS DE 3r de Primària

Un nou curs ja ha començat i tots els alumnes del Galileo Galilei ja estem treballant de valent, amb ganes i il·lusió.

Per a nosaltres és un any molt especial ja que comencem tercer!!!

Ara ja estem a la planta dels més grans de l’escola i tot és nou, hem de treballar molt i ser molt responsables.

Al principi estàvem una mica nerviosos però cada cop ho estem fent millor.

Per a començar el curs amb bon peu les mestres ens han proposat de fer una activitat molt xula; cadascú de nosaltres hem escrit un desig per a aquest nou curs i ho hem enganxat al suro davant de la porta de la classe.

Així cada vegada que sortim o passem per davant podrem veure allò que hem escrit i també els nostres companys per a motivar-nos i fer-ho encara millor.

Bon curs a tothom!!!