DIADA DE SANT JORDI A L’ESCOLA!

Un any més Sant Jordi ha arribat i al Galileo tota l’escola ens hem anat preparant per a aquest dia tan especial.

Com cada any hem preparat els jocs florals; han estat dies de pensar i crear poemes, històries, dibuixos, punts de llibre… Hem estat molt atrafegats!!!

Un cop preparades les nostres obres, el primer que vam fer va ser votar els millors punts de llibre de l’escola. Ha estat molt difícil perquè ha estat un any, on hi ha hagut treballs molt bons.

Però la celebració de Sant Jordi no ha estat només això; els més petits hem estat fent unes manualitats molt xules per a vendre-les i poder comprar llibres per a la classe, altres companys han estat fent activitats de Sant Jordi a classe i els més grans, han muntat paradeta de llibres per al viatge de final de curs. Tothom ho ha celebrat de maneres diferents.

Finalment per acabar de la millor manera aquest dia entre ahir i avui s’han repartit els premis dels jocs florals als millors treballs, ha estat molt xulo!!!

Un any més hem gaudit d’aquest dia tan especial, visca la diada de Sant Jordi!