COMMEMOREM EL DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Aquest divendres a les sessions de música hem dedicat algunes activitats per commemorar el dia de la Dona.

Amb alumnes de 4t hem escoltat la cançó “Un món més real” i hem analitzat i comentat la lletra. Hem après la tornada i hem fet un exercici de reflexió, extraient la paraula o frase que ens ha suggerit aquesta cançó.

Amb alumnes de 6è hem visualitzat el trailer de la pel·lícula “La directora de Orquesta”, basada en la vida d’Antonia Brico, una dona que en el 1926 desitjava ser directora d‘orquestra. Hem visualitzat diferents orquestres actuals, com la de Viena i hem extret algunes conclusions. Hem plasmat els sentiments que ens desvetlla històries com la d’aquesta dona, encoratjada i valenta en temps difícils pel feminisme.