Colònies (6è Primària)

Finalment el gran dia va arribar, aquest any vam començar el nostre últim curs al Galileo i, per tant, ens tocava celebrar-ho com cal, aquest any hem fet el viatge de final de curs a Tamarit al càmping Trillas.

Un cop vam arribar vam poder esmorzar per carregar piles i deixar les nostres coses a un bungalow per a començar amb les activitats!!!

Els monitors eren super simpàtics, primer vam anar a la platja a fer alguns jocs a la sorra abans d’anar a menjar.

Just després de menjar ja vam començar amb un dels plats forts del día; una cursa d’orientació!!! Ens vam separar per grups i vam començar a fer l’activitat, seguint un mapa vam buscar tota una sèrie de fites per tot el càmping, era un càmping enorme!!! Va estar superdivertit!!!

Just acabar vam anar a separar-nos als bungalows i preparar-nos per a la nit. Sopar i activitat de nit al bosc, no vam parar de riure!!! Tot i que volíem més gresca vam quedar-nos adormits ben aviat.

Dijous va ser el dia d’emocions més fortes. Desprès d’esmorzar vam anar a fer salts a les roques!!! Primer de tot ens van equipar amb neoprens, casc i armilla salvavides.

Quan vam baixar a la platja ens van fer una xerrada sobre seguretat, va ser un moment molt seriós perquè no volien que ningú es fes mal, tothom vam atendre molt i l’activitat va sortir genial.

Mentre uns passaven per sota una cova a l’aigua altres saltàvem des de les roques, primer un saltet no molt gran però desprès un molt alt!!! Al principi ens feia una mica de cosa però a mesura que ho feiem i veiem com els monitors ens ajudaven i animaven ens vam atrevir i….guau va ser genial!!!

A la tarda ens vam separar en 2 grups per fer activitats diferents; uns van fer body board i altres paddle surf!!! Va estar molt divertit lluitar contra les onades i mantenir l’equilibri. Ens vam capgirar unes quantes vegades però vam riure d’allò més i qual li agafaven el truc era una passada poder surar per sobre les onades.

A la nit vam fer una mica de discoteca; primer alguns jocs musicals amb els monitors i desprès una mica ball!!! Tot i el dia que vam passar encara teníem força per a més.

L’últim dia va arribar, ja no teniem moltes forces però encara ens van quedar ganes per a fer les activitats del dia anterior ja que cada grup havia fet una diferent i avui tocava canviar. També vam poder descansar una mica a la platja i jugar amb els companys.

Finalment les colònies van acabar, vam acomiadar-nos dels monitors i vam anar a l’autocar per a tornar a l’escola. A l’autocar…bé, gairebé tothom es va quedar adormit ja que estavem molt cansats però molt feliços dels dies que haviem passat.

Han estat unes colònies inoblidables!!!