CARNAVAL CICLE INICIAL

Per fi ha arribat una de les nostres festes favorites, el carnaval!!!

És una festa molt divertida i especial per a nosaltres ja que els alumnes de segon sóm els encarregats de passar per les classes explicant les normes per a cada dia que dona el rei Carnestoltes.

El dilluns tothom va haver de venir en pijama, cal dir que hi havia uns pijames molt originals, va ser molt divertit.

Dimarts tothom va venir amb un bigoti ben bonic, hi havia de tot: grans, petits, de gats…

Dimecres els alumnes de l’escola havíem de portar el cabell pintat o una perruca divertida. Hi van haver pentinats d’allò més originals!

Dijous tothom havia de venir a l’escola amb ulleres de sol.

I, finalment, el divendres va ser el gran dia, el dia de la festa de carnaval! Pel matí vam fer tallers en els que ens vam pintar, vam fer unes màscares molt boniques i uns barrets d’allò més divertits.

A la tarda tothom es va disfressar!!!

Els alumnes de l’escola van venir amb disfresses molt xules i originals, fins i tot els mestres es van disfressar!!!

Tot i que va ploure vam poder gaudir de la festa, ens vam reunir tots als gimnàs i va poder gaudir d’un espectacle de màgia i de música amb un grup d’animació gràcies a la col·laboració de l’AMPA

Ens encanta el Carnaval!!!