CAMPANYA FOTOGRÀFICA AL LECXIT!!

Durant el mes d’abril, el Lecxit ha organitzat una campanya fotogràfica amb l’objectiu de fer conèixer el seu projecte entre els i les joves de la ciutat.

La campanya engresca les persones implicades en el programa a fer-se una fotografia simulant la xarxa Instagram. Infants i persones voluntàres aprofiten per elaborar alguns hashtags per enviar missatges positius sobre la lectura i el propi projecte.

El departament d’educació del Prat, la secció de participació i la biblioteca Antonio Martín també hi han participat. En aquest àlbum podeu veure totes les imatges.

Actualment, al Lecxit participen 64 nens i nenes i 58 persones voluntàries, i es desenvolupa a cinc escoles de la ciutat: Josep Tarradellas, Jacint Verdaguer, Galileo Galilei, Pepa Colomer i Joan Maragall.

El Lecxit és un projecte de la Fundació Jaume Bofill que l’Ajuntament ofereix a centres educatius en horari extraescolar, una hora a la setmana.

Té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels infants, a través del treball de la comprensió lectora, involucrant escoles, instituts, famílies i persones voluntàries.

Aquest projecte traspassa l’àmbit escolar per configurar una experiència comunitària de molt d’interès.

Si hi voleu participar com a voluntari/a podeu adreçar-vos al Punt del Voluntariat. Us esperem!!!