BONA CASTANYADA AND HAPPY HALLOWEEN!

Benvolgudes famílies,

Aquest divendres 28 d’octubre celebrarem la Castanyada i la festa de Halloween a la nostra escola.

Tots els alumnes han col·laborat en l’ambientació de Halloween amb fantasmes i carbasses i us podem assegurar que fa molta por passar-hi pel seu costat.

A l´entrada de l´escola amb l’ajuda de l’AMPA, la nostra castanyera ha muntat la seva paradeta amb les brases preparades per fer les castanyes i els moniatos.

El divendres al matí els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial faran panellets amb l’ajuda dels alumnes de 6è. Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior faran tallers a les aules.

A la tarda tindrem la visita de la castanyera i les seves ajudantes i ajudants que repartiran castanyes per a totes les classes d’infantil i cicle inicial, i els estem preparant una gran festa al pati.

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior celebraran la Castanyada menjant les castanyes, fent jocs i posteriorment sortiran al pati.

Durant aquesta setmana podrem veure les carbasses tan maques que han decorat els alumnes de 6è i tots plegats votarem la nostra carbassa preferida. Are you ready?

Podreu veure els guanyadors del “Pumpkin Contest” a la pàgina web de l’escola http://agora.xtec.cat/ceipgalileogalilei/

Bona castanyada per tothom i que guanyi el bon humor…..

HAPPY HALLOWEEN!!!!!!!!!!!!!!