BAGUL DE CONTES

Els alumnes de primer i segon hem tingut a l’escola durant uns dies, uns llibres molt especials.

Des de la biblioteca del Cèntric ens han enviat baguls amb contes de diferents tipus!!!

Però no eren baguls amb contes com els que teníem a l’escola. Els llibres que hi havia dins eren molt diferents als que estem acostumats a llegir.

Hi havia 3 tipus de baguls:

– Un bagul amb còmics.
– Un altres amb endevinalles i festes populars.
– Un bagul amb llibres d’imaginació.

Ens han encantat els 3 baguls, eren tan diferents als llibres que normalment tenim que hem mirat tant com hem pogut i ens hem quedat amb ganes de tenir-los més temps.

Per gaudir una mica més d’ells hem llegit moltes vegades en grups, així podíem compartir els contes que més ens agradaven.

Els baguls de contes ens han encantat!!!

BAGUL DE CONTES