AVUI FEM MONES DE PASQUA!!! CICLE INICIAL I CICLE SUPERIOR

Avui com a cloenda del trimestre hem fet una activitat molt dolça que ens encanta, les mones de Pasqua!!!

Hem estat farcint de xocolata uns pans de pessic i desprès els hem decorat amb totes les coses que hem portat a l’escola; ous, plomes, conillets de xocolata…

Però no ho hem fet sols, hem tingut l’ajut dels alumnes de sisè que han estat molt atents i ens han donat un cop de mà amb tot el que necessitàvem. Han estat uns grans ajudants!!!

Un cop hem acabat hem pogut tastar una mica de les nostres mones, bé ens hem atipat d’allò més.

Ens encanta fer les mones de Pasqua!!!

Ah, i moltes gràcies als companys de sisè!!!