AJUTS MENJADOR ESCOLAR 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem la informació referent a la sol.licituds d’ajuts individuals de menjador pel proper curs escolar.

Per realitzar la sol.licitud necessitareu l’IDALU (número d’identificació de l’alumne ) del vostre fill/a, que el podeu trobar als informes d’avaluació que ja disposeu.

Us preguem que ens envieu el comprovant de presentació de la sol.licitud, al correu de l’escola , galileogalileiescola@gmail.com, per tal de fer el seguiment de les sol.licituds.

Per qualsevol dubte o consulta ens podeu escriure al correu  o trucar-nos per telèfon 93.370.90.55.

Podeu trobar la sol.licitud i la informació referent a les beques al següent enllaç: