ACTIVITAT DE LECTURA EN FAMÍLIA A L’ESCOLA CHARLES DARWIN

Benvolgudes famílies,

Des de l’Escola Charles Darwin i l’Escola Galileo Galilei ens fa molta il·lusió convidar-vos a una de les activitats de lectura en família que hem preparat des del Projecte Converses Literàries*.

Són activitats pensades per a què els infants vinguin acompanyats per algun adult, i la gaudeixin conjuntament.

Els contes més sentits, a través dels sentits

Dimecres 20 de març de 2019 a les 17h (a l’Escola Charles Darwin)

De què fa olor la Caputxeta? I quin gust deu tenir la història d’en Hansel i la Gretel? Heu pensat mai en la textura de l’aneguet lleig? I en el color dels tres porquets? Em resulta familiar…quina història em recorda?

Un laboratori per investigar, a través dels sentits, algunes de les històries que més vegades han sentit les nostres orelles, i una opció per re-llegir i re-trobar-se amb alguns clàssics.

Tanca els ulls, assaboreix, ensuma, toca i escolta amb atenció…

Activitat per a infants de 4 i 5 anys (acompanyats per algun adult) de les escoles Charles Darwin i Galileo Galilei.

Podeu realitzar la inscripció en el següent enllaç

Inscripció Activitat de Lectura en Família – 20 de març 2019 (17h a l’Escola Charles Darwin)

Us hi esperem!

* El projecte Converses Literàries forma part del programa IntersECCions, Educació, Cultura i Comunitat, un programa impulsat per l’Ajuntament del Prat que situa l’educació i la cultura com a eixos estratègics de ciutat amb visió de transformació social.