ACOMIADAMENT DEL PROJECTE LECXIT

Dimarts ens vam acomiadar del projecte LECXIT per aquest curs 2016-2017.

Ha estat molt profitós i molt divertit formar part del projecte i compartir estones de lectura amb els nostres padrins.

Hem gaudit d’un any ple d’emocions, d’experiències i de moments viscuts al voltant de la lectura.

Volem agrair als alumnes de l’institut Ribera Baixa, a la Sandra Dieguez (mare d’una alumne de 2n), a la Cuadri (Adjunta a Cap de la secció d’Educació de l’ajuntament) i a la Fàtima(responsable del projecte LECXIT)  la seva implicació i participació al projecte.

Moltíssimes gràcies també a l’AMPA i a les famílies que han col·laborat explicant contes i participant en la xerrada sobre la lectura.

GRÀCIES a tots i totes, sense vosaltres , res d’això hagués estat possible!

Us esperem l’any vinent!!!