Apadrinament lector (Cicle Inicial & Cicle Superior)
L’alumnat de 1r i 6è s’han tornat a juntar per gaudir de la lectura. Gràcies padrins i madrines per preparar activitats tan ben elaborades i pensades per a que els petits aprenguin i gaudeixin d’aquest moment! #ApadrinamentLector #CompartirPerAprendre https://photos.app.goo.gl/uG6tB5tArJU9Len6A
Apadrinament lector (Cicle Inicial & Cicle Superior) Llegeix més »














