VISITA AL CAIXAFÒRUM! ÀFRICA 2n
El passat 15 de gener els alumnes de segon vam anar al Caixafòrum, a prop de les fonts de Montjuïc. Allà vam fer un taller de ritmes i veus d’Àfrica. Va ser molt interessant, vam aprendre aspectes del continent africà i sobretot aspectes relacionats amb la seva música. Vam utilitzar el nostre cos com a […]
VISITA AL CAIXAFÒRUM! ÀFRICA 2n Llegeix més »

















