A P4 JUGUEM AMB LA NOSTRA BEE BOT
Els nens i nenes de P4 juguem amb la nostra Bee bot. Ens divertim molt buscant números i treballant les emocions amb la nostra abella. https://photos.app.goo.gl/fOfBDAW6c3YmqPHM2
A P4 JUGUEM AMB LA NOSTRA BEE BOT Llegeix més »

















