MEDICIÓ LITERÀRIA

Els infants de 6è han conegut l’àlbum il·lustrat Los misterios del señor Burdick, una obra plena d’enigmes i suggeriments. A partir de les seves imatges en blanc i negre, cada grup va imaginar històries, escenes i fets possibles, deixant volar la creativitat.

Les idees sorgides es van compartir en una conversa col·lectiva, que va donar pas a una activitat experimental per explorar diferents interpretacions de les imatges. Com a tancament, cada infant va crear de manera individual un microrelat, posant paraules pròpies als misteris observats i demostrant una gran riquesa d’imaginació i expressió escrita.

Feu clic a l’enllaç per escoltar les històries de cadascun i cadascuna. Quina us agrada més?

https://photos.app.goo.gl/fM5agw7QhnZmu6Q29

https://photos.app.goo.gl/fM5agw7QhnZmu6Q29

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>