Projecte lingüístic de centre ( PLC )

INTRODUCCIÓ AL PROJECTE LINGÜÍSTIC

El document que ara presentem és un document que es fa servir a l’hora de prendre decisions i com a mesures organitzatives que permetin millorar el nivell acadèmic dels alumnes. És fruit de la reflexió conjunta de tots els representants de la Comunitat de l’Escola Font Rosella per tal de consensuar els objectius introduïts al PLC.

És un instrument que vincula a famílies, alumnat, professorat i personal del centre respecte a l’objectiu comú de fer efectiva la normalització.

L’escola propicia com a trets generals, crear un clima favorable al plurilingüisme i a la diversitat cultural, un ús no sexista de la llengua i que el llenguatge faci de mediador en les problemàtiques que sorgeixen en el marc escolar.

Aquí podeu accedir al document en PDF :

Fitxers adjunts

Etiquetes: PLC