RECICLEM L’OLI DE CUINA USAT

-Demana el teu pot a l’escola.

Quan el tinguis ple, porta`l ben tapat a l’escola. La recollida es fa a l’hort.

-Recorda agafar un altre pot buit per seguir reciclant.

PROJECTE DE RECOLLIDA D’OLI

El curs 2013-14 el grup d’alumnes del cicle inicial van engegar un nou projecte participant en el Concurs “L’oli és recurs” del Consorci per a la Gestió dels Residus del Vallès Occidental, dins el Projecte EDUCO finançat per la Unió Europea.

L’activitat es basa en la recollida de l’oli de cuina usat que es fa servir a casa. Aquesta activitat comença amb un concurs que s’acaba el mateix curs, però  la recollida d’oli continuarà els propers cursos.

Per fer la recollida d’oli  a casa s’han de fer servir uns envasos específics que repartim de sde l’escola. Un cop ple, es pot retornar a l’escola on es canvia per un envàs net. El punt de  recollida és a l’hort de l’escola

Amb l’oli recollit a totes les escoles es fa biodièsel  un combustible net molt menys contaminant.

Gràcies a aquest procés còmode i pràctic d’entrega i recollida d’envasos a l’escola, estem col·laborant amb el medi ambient però també amb la reinserció laboral de persones amb risc d’exclusió social.