la estrella

4t- Reanimar

L’alumnat de 4t hem anat a la Sala Estrella del poble a muntar unes escultures fetes amb material reciclat per donar visibilitat i consciència de cuidar el nostre entorn a partir del reciclatge. Alguns companys de l’institut ens van donar un cop de mà en el muntatge i l’elaboració. Ens ho vam passar molt bé […]

4t- Reanimar Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut