El tió a Educació Infantil

Després de molts i molts dies cuidant el Tió, avui ha arribat el gran dia! Fins i tot en format online, els nens i nenes d’educació infantil, hem fet cagar el Tió. Després de cantar i picar, el Tió ens ha cagat uns contes preciosos i un munt de neules i turrons per tothom, fins i tot pels que sou a casa! Quina sorpresa més dolça!!!!!! Gràcies Tió i fins l’any vinent!

1.564 gràcies, 1.564 origamis!

Ja fa diverses edicions que participem en aquesta campanya perquè la solidaritat és un dels fonaments de la vida. Els nostres alumnes i famílies us ho preneu amb molt d’entusiasme i alegria. Ha estat un plaer poder tornar a posar el nostre granet de sorra una edició més. Aquest curs n’hem aconseguit 1.564!!!

L’any vinent ho repetirem i de ben segur que n’aconseguim més. Moltíssimes gràcies per la tasca que esteu fent.

3r B – Visita a Can Manyer

Els alumnes de 3r B, també hem anat a visitar la Biblioteca de Can Manyer. Us deixem un recull d’imatges de la nostra visita. Moltes gràcies a la biblioteca per deixar-nos en préstec tants llibres!

2n- Cromatografia

Els nens i les nens de 2n de la classe del Conillets i de les Dents de Lleó, han estat fent un experiment relacionat amb el Vd Maresme i les plantes. Han pogut descobrir, fer indagació i hipòtesis sobre la cromatografia de fulles verdes, vermelles, seques i tendres que hem trobat pels diferents patis de l’escola. Ha estat molt interessant!#STEAMcat