TROBADA A L’ESCOLA AMB ELS FANTASMES

Avui, després de 96 dies sense poder compartir plegats moments a l’escola, els nens i nenes de la classe dels Fantasmes, ens hem retrobat!

A les 11.30 ens vèiem les cares i els esperàvem a la classe amb una activitat preparada. A cada taula, amb les distàncies prudencials, hi havia 3 fulls. Cada full tenia escrit el nom d’un d’ells i elles. Els anàvem cridant i buscaven el seu full. Quan tothom ha estat col·locat, hem dit canvi, i seguint un circuit molt estricte, assenyalat amb fletxes a les taules i a terra, canviàvem de full, on escrivíem una virtut, al company o companya a qui pertanyia. Com que cada fantasma s’ha trobat un retolador prèviament netejat, i tota l’estona ha escrit amb el mateix, els fulls han quedat plens d’adjectius ben agradables i colorits. S’han pogut endur aquest record, una vegada hem plastificat els fulls al finalitzar l’activitat.

Per acabar la sessió, hem compartit un conte que es diu “L’amor de l’Splat”, sobre el qual hem reflexionat de la importància de ser un mateix i que és important cuidar com ens dirigim als altres. També ens ha servit per adornar-nos i dir-nos que ha estat un curs estrany però on ens ho hem passat molt bé plegats i que ens estimem tots i totes, MOLT!

Gràcies per aquesta bona estona d’avui, FANTASMES! Us trobàvem molt a faltar i… US ESTIMEM!