Ja tenim el disseny del got de l’AFI

Fa uns dies l’Associació de Famílies varen demanar ajuda pel disseny del got que es farà servir per a festes i activitats. Aquesta iniciativa pretén reduir l’ús de gots de plàstic d’un sol ús.

L’AFI va proposar-nos que als nens i nenes de l’escola dibuixessin un personatge o ésser fantàstic que pugui viure als boscos que envolten el poble. El jurat que va triar el dibuix final ens deia:

Volem agrair a tots els participants les seves il·lustracions. Ens ho han posat molt difícil a l’hora de seleccionar. Hem hagut d’anar seleccionant per etapes fins a arribar als 7 finalistes. Tots els dibuixos ens han agradat molt, en tots hem trobat algun detall que el feia especial, creatiu, màgic… .

Malauradament no hi havia espai per posar-los tots. Gràcies a tots, de nou, ha estat un plaer crear aquest got amb la col·laboració dels nens i nenes de l’escola. I estem molt satisfetes del resultat. És un got que ve de gust tenir a qualsevol racó de casa o la feina.

A part de ser un got per beure, en podem trobar altres usos: pot de llapis, pot pels raspalls de dents, pot per fregalls, petit test per un cactus,.…. segur que en trobeu molts més.

El Got es vendrà durant el Pessebre Vivent. Els dies 28 i 29 a la barra del Pessebre que gestiona l’AFI. El preu del Got serà 1€. Les begudes seran servides amb aquest got. I animem a tots els pares, mares, nenes, nens, àvies, avis, tiets, tietes, amics, mestres a visitar la parada de l’AFI i col·laborar. Així també us animem que visiteu el Pessebre Vivent d’Òrrius!!!!!”