Els fantasmes fem poemes!

Hola de nou!

En aquesta ocasió volem mostrar-vos una de les feines que vam fer els fantasmes la setmana passada.

Com ja sabeu, el nostre projecte està relacionat amb els bons hàbits esportius, saludables i alimentaris. És a dir, totes les activitats que treballem amb els alumnes estan relacionades amb aquests tres grans àmbits. Com que a l’escola s’ha treballat amb material de la Lola Casas, vam assabentar-nos que ella havia escrit poemes curts relacionats amb diferents aliments, així que vam proposar a tots els fantasmes que triessin un menjar que els hi agradés (o el contrari) i que fessin un poema sobre aquell aliment. Hem de dir que han sortit uns poemes preciosos i fantàstics! Per aquest motiu us els volem ensenyar tots a continuació!

Esperem que els gaudiu de la mateixa manera que ho hem fet nosaltres! Recomanem llegir els poemes seguts, no fos cas que caigueu de l’emoció!

Una abraçada molt gran!

Albert i Esther