1r CONCURS DE DIBUIX DE L’AGENDA DE L’ESCOLA

L’escola Francesc Macià d’Òrrius inicia el 1r concurs de dibuix per al disseny de la portada de l’agenda escolar del curs  2020 – 2021 amb l’objectiu de fer els alumnes partíceps del disseny de la seva pròpia agenda.

BASES DEL CONCURS

• TÈCNICA: Lliure. Tenir present que és un dibuix per anar a la portada de l’agenda, on hi haurà altra informació escrita que l’acompanyarà. S’ha de veure clar i entendre.

• FORMAT: Fer el dibuix en un DIN-A5 (la meitat d’un DIN-A4) en vertical. Utilitzar poques tintes, que els colors es vegin bé, que quedin ben definits. El dibuix s’ha de poder fotocopiar i escanejar.

• PARTICIPANTS: Tots els alumnes de l’escola des de P-3 fins a 6è. Només es pot presentar un dibuix per alumne/a.

• DADES DE L’ALUMNE/A: No poseu el nom al dibuix, no el podríem treure. Quan adjunteu/envieu el document, poseu-li de nom, el de l’alumne/a i el curs que fa actualment.

• ON PRESENTAR-LO: Enllaç a una carpeta del drive, una vegada tingueu el dibuix en fotografia o escanejat, podreu penjar-lo en aquesta carpeta amb el nom de l’alumne/a i el curs que fa.

• TERMINIS DE PRESENTACIÓ: Del 25 de maig al 5 de juny de 2020.

Una comissió gaudirà dels dibuixos presentats i n’escollirà el seleccionat per posar a la portada de l’agenda del curs escolar vinent.

Animeu-vos i participeu!!