PROTAGONISTA: EN MARC!

La primera setmana de març, en Marc va ser el protagonista de la classe! Va portar la “caixa dels tresors” per compartir-la amb els companys i companyes en el seu racó. I divendres, la seva mare, la Montse, ens va fer la gimcana del pirata (un personatge que li agrada molt a en Marc!) amb proves i un mapa de l’exterior de l’escola molt treballat, que no vam poder utilitzar perquè ens va ploure. Tot i així, la diversió dins l’aula va ser assegurada! Vam haver de buscar pistes, resoldre endevinalles, fer el joc de l’aranya, cantar i ballar i escoltar uns contes molt divertits! Ens ho vam passar molt bé! Moltes gràcies, Montse i Marc! Aquí hi teniu les fotos!

Vídeo Protagonista Marc.Per a mòbils i tablets