ENS POSEM EN FORMA?

Hola nens i nenes!!

Us faig arribar unes activitats perquè feu una mica d’exercici. Ja sabeu que és molt bo fer moure el cos, perquè ajuda al seu benestar, però també ajuda al nostre estat d’ànim, perquè estiguem més relaxats, i així, poder dormir millor a les nits.
Així doncs, si us animeu, només heu de clicar l’adreça de la web que us interessi. Aquestes estan repartides per les classes dels Óssos o les Ósses Polars, dels Ocells, dels Fantasmes, Minions i Mafalda i dels Barrufets Rondinaires. Però també trobareu unes adreces de webs que poden clicar qualsevol noi i noia de l’escola.

Molts ànims a tots i a totes, espero que us agradin les activitats.

Propostes per les classes dels OCELLS i ÓSSOS i ÓSSES POLARS.   Propostes per la classe dels FANTASMES
1.- Fem ioga mentre escoltem un conte. 1.- Fem ioga per a relaxar-nos mentre escoltem un conte.
2.- Fem circuits. ATENCIÓ adapteu el material de casa que pugui servir per a fer els circuits. 2.- Fem més ioga.
          Circuit 1 3.- Fem exercici amb família. ATENCIÓ, els vídeos són amb anglès.
          Circuit 2           Exercici 1
          Circuit 3           Exercici 2
          Circuit 4           Exercici 3
          Circuit 5           Exercici 4
          Circuit 6           Exercici 5
          Circuit 7 4.- Si t’agrada ballar, clica aqui.

Propostes per les classes de Minions i Mafalda. Propostes per les classes dels Barrufets Rondinaires.
1.- Fem ioga per relaxar-nos. 1.- Ens relaxem mentre enfortim el nostre cos amb el ioga dinàmic de Xuan Lan.
2.- Relaxem el nostre cos mentre treballem la nostra flexibilitat amb Brenda Medina. ATENCIÓ comenceu amb els vídeos per a principiants 2.- Relaxem el nostre cos mentre treballem la nostra flexibilitat amb Brenda Medina
3.- Fem exercici amb família amb sparta.fit. 3.- Ens posem en forma amb Sergio Peinado
4.- Si t’agrada ballar, clica aqui 4.- Si t’agrada ballar, clica aqui.
5.- Movem el cos amb el pilates

Jocs per a fer a casa

Una abraçada ben grossa!!