ÚLTIM DIA DELS DE 6È A L’ESCOLA

I semblava que aquest dia no arribaria mai, però entre confinament i trobades virtuals, ja el tenim aquí: l’últim dia dels més grans a l’escola!

Els barrufets rondinaires van poder gaudir per una estona, de la companyia dels seus companys de 5è, els quals els hi havien preparat una sorpresa per ells.

Tampoc podia faltar el pica-pica tradicional, encara que aquesta vegada amb les distàncies de seguretat i higiene incloses…

I per últim, el regal de l’escola: el llibre d’Invisible que tant els hi ha agradat en la lectura en veu alta que s’ha pogut anar fent al llarg del curs fins que vam haver de confinar-nos.

Molta sort a tots i a totes!! Una nova etapa comença per vosaltres! A gaudir-la!