NOUS CURS A L’ESCOLETA

El mes de setembre, amb ell arriba el procés d’adaptació. No és un mes fàcil ja que cada infant és un món i necessita el seu temps i ritme per adaptar-se.

L’adaptació és un procés de molts aprenentatges:  Els nenes i nenes s’estan adaptant a un nou espai,  toca separar-se de la família i retrobar-se amb els seus referents dins l’escola. A vegades també han de conèixer noves mestres que es convertiran també en referents i conèixer nous companys i companyes amb qui creixeran junts.  També és el moment de rebrotar-se amb els amics després de les vacances d’estiu.

Respectant sempre els diferents ritmes de cadascú aquestes primeres setmanes de curs hem tingut una molt bona adaptació on hem gaudit molt jugant, compartint, experimentant i de mica en mica estem adquirint molt bé les rutines del dia a dia a l’escoleta.

Aquí teniu una petita mostra d’aquests primers dies