LES MATEMÀTIQUES PER A MARES I PARES

Molts cops a l’escola ens pregunteu com treballem les matemàtiques o ens demaneu consell de com fer-ho, ja que quan érem petits no ho fèiem de la mateixa forma.

Volem compartir amb vosaltres una xerrada sobre com ho fan la gent d’innovamat que són els que ens acompanyen i ens assessoren en el treball de les matemàtiques de forma rica i manipulativa, de forma que els nens i nenes de l’escola les viuen i les gaudeixen i saben trobar estratègies i desenvolupar capacitats adients per a resoldre situacions i problemes matemàtics reals.