CS Anem al jardí botànic

Els alumnes de cicle superior com la resta de l’escola també hem anat al jardí botànic d’aquí Òrrius, a casa de la Margarida i l’Andreu.

Hem après moltes coses a través de les seves històries i de tot el que ens han explicat sobre la flora i la fauna d’aquest jardí. A més, hem fet un escalfament i hem seguit els camins dels jardí fent relació amb tota l’experiència que tenien sobre les muntanyes i les seves vivències.

Fins i tot, en acabar ens ha regalat un pòster que ha elaborat ell amb fotografies pròpies de tots i cadascun dels ocells que han passat pel seu jardí durant els últims 8 anys.

Ens ha encantat l’experiència! Moltes gràcies Margarida i Andreu per compartir-ho amb nosaltres!

Fotos jardí botànic